Kan jag hyra när jag har samordningsnummer?

Jag vill hyra lägenhet. Jag har samordningsnummer och jobbar i Karlskoga . Kan jag hyra lägenhet?

Kommentarer

  • Hej!

    Du är välkommen att ställa dig i våran kö när du har ett svenskt personnummer. För att ställa dig i vår bostadskö behöver du registrera dig på vår hemsida, du hittar hemsidan här. Här kan du också välja att ställa dig i vår kö till fordonsplats, eftersom det är kö även till parkeringar och garage.

    Karlskogahem har en aktiv kö, så kom ihåg att logga in på ditt konto regelbundet, minst en gång per år för att det ska fortsätta vara aktivt.

    Lillemor Administratör
  • Hej
    Man måste har jobb kontrakt för att få lägenhet

  • Hej !

    Nej man måste inte ha ett jobb men man behöver ha en inkomst som sträcker sig minst 6 månader framåt.

    Mer information om vår uthyrningspolicy hittar du här.

    Hälsningar
  • Hej , om jag har ett samordningnummer och jag tjänar bra över 23 tusen ( fast anställning, Elgiganten ) , får jag en lägenhet?
  • Hej!
    Det går tyvärr inte att hyra hos oss när man har ett samordningsnummer. Det behövs ett svenskt personnummer för att ställa sig i kön och hyra lägenhet.