Var kan jag ladda min elbil?

Hej,
Jag har köpt en elbil och jag hyr redan en parkeringsplats hos er. Kan ni göra om den platsen till en laddningsstation åt mig? Vad skulle det kosta?

Kommentarer

  • Hej,

    Det går, för det mesta, i centralgarage eller vid bilplatser med eluttag. Maila kontakt@karlskogahem.se om du vill få en laddplats för elbil installerad.

    Vi kommer då ut till din parkeringsplats och undersöker om installation är möjlig. Det är inte tillåtet att montera egen utrustning för laddning.

    När utrustningen väl är på plats skrivs ett nytt avtal gällande laddplats. Priset blir hyra för p-platsen +350 kr per månad.

    Hälsningar,
    Karima
    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare