kan inte log in på hemsida

hej

jag vill log in till hemsida men det gå inte, såjag behöva hjälp att få logga in igen.

tack

mvh
sarah

Kommentarer

  • Hej Sarah!

    Eftersom du inte varit inloggad på 180 dagar på "mina sidor" har det gått in en spärr. Jag har tagit bort spärren så nu kan du logga in igen men kom ihåg att i fortsättningen att logga in med jämna mellan rum så du inte blir spärrad igen.

    Ha en trevlig dag!
  • Okay

    Kan jag logga in med normal användning namn och kod?
  • Hej igen!
    Du kan antingen logga in med dina inloggningsuppgifter eller med mobilt bank-id.
  • Men jag har pratat i telfon med kundtjänst?
  • Kan får tillbaka mina poang

  • Hej Elmir! Jag har loggat in på din profil och allt ser okej ut, du har dina poäng kvar och är aktiv i bostadskön. Gäller det någon annan?
  • Nej tack
    Ni är snälla
    Mvh. Elmir
  • Kan inte logga in!
  • Hej Leif!
    Jag behöver mer uppgifter från dig för att kunna hjälpa dig. Kan du mejla oss dina uppgifter på uthyrning@karlskogahem.se så ska vi titta på det.

    Ha en bra dag!
  • Hej!
    jag vill log in till hemsida men det gå inte. Vad ska jag göra ?!
    MVH
  • Hej!
    Det ska inte finnas nån blockering som gör att du inte kan logga in. Har du provat att logga in med hjälp av mobilt bank-id?
  • Ja. Jag har provat Med bankID men det går inte.
  • Okej det var konstigt för allt ser ut som det ska på din sida.
    Kan du mejla oss på uthyrning@karlskogahem.se med information om vilken webbläsare du försökt och vilken tid så får vi göra en felanmälan hos vår support.