Jag har fått förslag på bostad, vad gör jag nu?

Har fått ”förslag”på två lägenheter,men hur går jag vidare om jag vill få mer info och är intresserad av dem?

Kommentarer

  • Hej!

    Om du har fått två förslag som du är intresserad av, går du vidare och gör en intresseanmälan på båda lägenheterna.
    När anmälningstiden går ut, skickas ett erbjudande om visning om du är en av 5 st som har flest köpoäng, erbjudandet skickas via e-post eller brev.

    Om lägenheten är annonserad på vår marknadsplats "Direkt" är det "först till kvarn principen" som gäller, dvs den som gjort intresseanmälan först kommer att erbjudas lägenheten.

    När du har fått ett erbjudande behöver du lämna besked om du är intresserad av lägenheten eller ej, även här finns en sista svarsdag för varje lägenhet.