Inlogg

Hej! Jag försökte skapa kontot hos er. Får felmeddelande att det redan finns ett konto med min mail. Det kan va så att jag skapat ett för länge sen men går inte att återställa när jag klickar i ”glömt lösenord” kan ni hjälpa mig?

Kommentarer

  • Hej!

    Jag kan se att du finns i våran kö. Jag skickar dig nya inloggningsuppgifter som kommer till din mail. Har du BankId kan du även logga in med det.
    Hoppas att det fungerar nu, annars är du välkommen att höra av dig igen.

    Ha en fin dag

    Mvh
    Lina