Inlogg

När jag försöker logga in så får jag ety meddelande där det står att jag är blockerad och ska vända mig till er. Lite fundersam vad som skett.

Kommentarer

  • Hej!

    Vi har aktiv kö vilket innebär att man måste logga in senast var sjätte månad. Har man inte gjort det blockeras man automatiskt. Jag har nu aktiverat dig i kön igen så nu ska du kunna logga in.
    Hör av dig om du har fler funderingar.

    Ha en fin dag!