Hur många gånger kan jag tacka nej till erbjudanden?

Hej!
Hur många gånger kan jag tacka nej till erbjudanden och vad händer sen? Riskerar jag att bli spärrad?

Kommentarer

  • Hej!

    Om du tackar nej till ett visningserbjudande 3 gånger inom en 30-dagars period, spärras du från att söka en ny lägenhet i 30 dagar från det senaste erbjudandet.
    När 30 dagar har gått försvinner spärren automatiskt.

    Vänligen,
  • Hej!

    Gäller det endast erbjudande om visning eller gäller det om man efter visningen tackar nej till själva lägenheten?

  • Hej!

    Det gäller om du blir erbjuden en visning och tackar nej eller ej svarar på erbjudandet.

    Ha en fortsatt bra dag,
  • Gäller det även om man inte kan komma på visningen?
  • Hej!

    Om du tackar Ja till lägenheten utan visning, så räknas det inte med.
    Men om du svarar nej eller inte svarar på erbjudandet så räknas det med.
  • Om man tackar Ja till en (Visning) och får förhinder och inte kan komma så får man inte ett Nej på det?

    Måste man titta på lägenheten för att ett Ja svar ska gälla?

    Mvh

  • Hej!

    Man kan tacka ja till en lägenhet, även om man inte kan gå på visningen, men vi rekommenderar att man tittar på lägenheten om man har möjlighet.
  • Kan någon annan än jag som sökt som kan gå på visningen åt mig?
  • Hej!
    Det går bra att någon annan tittar på lägenheten istället för dig. Det är alltid viktigt att man anmäler sig till visningen och i de fall du själv inte kan gå meddelar du istället namn på personen som ska titta åt dig.

    Anmälan till visning gör till uthyrningen antingen via telefon på nr 0586-65700 (telefontider hittar du här) eller mejla uthyrning@karlskogahem.se.

    Ha en fin dag!