Hur får jag köpoäng?

Hej!
Jag har ganska nyss ställt mig i er bostadskö, finns det nåt sätt jag kan öka mina köpoäng? Måste jag göra något eller får jag poäng ändå?

Kommentarer

  • Hej!

    När du gjort din kundanmälan får du ditt användar-ID och din pinkod. Dessa använder du för att logga in. Du måste sedan logga in minst en gång per halvår för att bibehålla dina köpoäng. Det får inte gå mer än 180 dagar mellan dina inloggningar.Din kötid börjar räknas från och med ditt anmälningsdatum. Du får två poäng för varje dag du står i kön. Detta gäller både om du är ny kund hos oss eller redan bor i en av Karlskogahems lägenheter.

    .

    Lillemor Administratör