Hur bokar jag en visning?

Hej,
Jag har lagt intresseanmälan på en lägenhet, hur gör jag nu? Hur bokar jag in visning så jag får titta på lägenheten?

Kommentarer

  • Hej Kenneth,

    Roligt att du söker lägenhet hos oss.

    Om lägenheten du sökt ligger på marknadsplats torget kommer det gå ut ett erbjudande om visning till de tio personerna som stått längst i kön. Erbjudandet går ut via mail eller brev beroende på vilket kontaktsätt man valt via mina sidor.

    Om lägenheten du har sökt ligger på marknadsplats direkt kommer de tio första som sökt lägenheten få ett erbjudande.

    Blir du inbjuden på visning och kan komma anmäler du dig genom att skicka ett mail till uthyrning@karlskogahem.se eller ringer 0586-65710 under telefontiderna måndag till torsdag 08.00-09:00 och 14:00-15:00 samt fredagar 08:00-09:00

    Ha en trevlig dag!