Hur väljer en material till HLU-beställning?

Hej!

Vid utskicket av HLU så stod det något om att efter man beställt på er hemsida att det skulle komma ut en katalog där man fick välja tapeter och golv. Har tyvärr tappat bort pappret med information ni skickade ut.

När kommer katalogen?

Kommentarer

  • Hej Kevin!
    Vi skickar inte ut någon katalog.
    När det är dags för din lägenhet kommer en materialvalsblankett att lämnas i din brevlåda, tillsammans med entreprenörens kontaktuppgifter.

    Välkommen till receptionen för information och vår tapetmonter. Här kan du själv kombinera ditt färgval av tapeter, bänkskivor, köksluckor, med mera.
    Lillemor Administratör