Hemsidan

Hemsidan funkar inte när man ska logga in, antagligen ett teknisktfel/driftfel.
Jag har testat med olika datorer eller telefoner också men det är fel på hemsidan som det inte går att logga in.

Kommentarer

  • Hej,

    Vi har senaste dagarna haft lite tekniska problem med vår hemsida. Vi arbetar med att lösa problemet. Under tiden kan du använda appen som vanligt. Där kan du göra felanmälan, se dina hyresavier, söka bostad, boka tvättid m. m.

    Du kan även nå oss på kontakt@karlskogahem.se