När kommer min HLU-beställning att utföras?

Jag bästallde för att byta tapeter i min lägenhet så när blir det ?
Tack

Kommentarer

  • Hej!

    Vi skickar ut i slutet av varje år om HLU (Hyresstyrt lägenhetsunderhåll) där kan man välja att att beställa nya tapeter så att det sker någon gång under kommande år. Alltså om man beställer hösten 2021 görs renoveringen under 2022.

    Jag ser att ni har beställt förra året och det innebär att vi kommer att tapetsera om hos er under detta året 2022, jag vet inte exakt när det är er tur, men vi hör av oss i god tid innan så att ni kan planera.