Garage

Kan man se övervakningskameror o garaget, för min cykel vart stulen och låset var nere i garaget så jag vill se vem som stulit min cykel

Kommentarer

  • Hej!

    Väldigt tråkigt att höra om din cykel. Jag råder dig till att göra en polisanmälan då endast polisen kan begära ut inspelat material. Gör din anmälan så snart som möjligt och glöm inte att anmäla även till ditt försäkringsbolag.

    Hoppas att det löser sig!
    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare