Vad har ni för regler om förtur till lägenheter?

Hej,
Vad har ni för regler gällande förtur? Finns det nåt sätt att få förtur till en lägenhet?

Kommentarer

  • Hej ,
    Den förtur vi har är näringslivsförtur. Det innebär att du som fått en tillsvidareanställning i Karlskoga, eller en längre anställning via bemanningsföretag, och på grund av detta vill flytta till Karlskoga kan få förtur till en lägenhet.

    För att ansöka om detta fyller du i näringslivsförtursblanketten som du hittar här!
    När du skickar in din ansökan, bifoga även ditt arbetsgivarintyg.

    Lycka till!
    Hälsningar,
    Karima
    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare