Hur vet jag vad som gjorts i lägenheten efter en avslutad felanmälan?

Får sms om att min felanmälan är åtgärdad och ett nummer.
Ringer eller mailar du ett fel får man ju inte numret, skulle vilja ha skriftligt på VAD som är åtgärdat.
EX: din felanmälan 123456 kylskåp är åtgärdat.
Det kan ju ha gått en tid sedan felanmälan gjordes, det skulle kännas bra med vad det var för åtgärd som gjorts.

Kommentarer

  • Hej!
    På dina sidor kan du se och följa dina felanmälningar.
    Oftast lämnar vi en lapp på vad vi gjort för åtgärd, vi beklagar om vi missat det .

    Ha en fin dag!

    Hälsningar,
    Lillemor
    Lillemor Administratör