Hur tackar man "Ja" till ett erbjudande?

Hej!

Är fundersam över hur man tackar ja till ett erbjudande man fått. Behöver valet "Ja" vara det ända som man gör när man svarar, eller behöver jag göra något mer?

Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej!
    När man fått ett erbjudande för lägenhet behöver man kontakta oss för visning.
    Antingen står det en tid som man bokar in sig på eller så hör man av sig och så står ingen tid angiven och hittar vi en tid som passar. Efter man varit på visningen tackar man ja eller nej till lägenheten via mina sidor.

    Kan du mejla oss till uthyrning@karlskogahem.se så ska vi titta på vilken lägenhet det gäller.

    Ha en fin dag!
    Anna-Karin Teamleader Kundcenter