Entredörren

Varför passar inte nyckeln i porten för längre?
Ska det bara vara "taggen" som man öppnar porten med?

Kommentarer

  • Hej Leo!
    Vilken adress bor du på?
    Lillemor Administratör
  • Baggängsvägen 40A
  • Hej Leo!
    Ja du kan bara öppna porten med taggen.
    Trevlig helg!
    Lillemor Administratör
  • Bor på Baggängsvägen 28-42, för ett år sedan fick vi tagg till Entréporten. endast taggen gör att porten öppnas, det är väl bra i sig, men det fungerar inte hos oss, i vår trappuppgång.
    En granne i porten sätter upp lappar att man skall hålla porten stäng, som ingen tar nån hänsyn till (uppmaningen rivs ner från dörren). Var och varannan dag har man  fått tagit bort pinnar, stenar, kottar o.s.v för att kunna stänga porten. Antingen får ni ha en tydligare information om vad som gäller eller hitta en annan lösning på problemet
  • Hej Leo!
    Tack snälla för att du meddelar oss, vi får försöka hitta en lösning på problemet!
    Önskar dig en fin dag!
    Lillemor Administratör