Kan jag ha bänkdiskmaskin?

Hej!
Kan jag ha en bänkdiskmaskin?

Kommentarer

  • Hej,

    Bänkdiskmaskin är inte tillåtet att installera hos Karlskogahem, då de ofta orsakar kostsamma läckage och skador på köksskåp och bänkskiva.
  • Hej!
    Numera finns det bänkdiskmaskiner som har en vattentank istället för att kopplas på vattenledningen. Är dessa okey att ha? Tänker eftersom dessa inte installeras på fasta anslutningar utan är fristående så kanske de är ok? Med vänlig hälsning, Therese
  • Hej!
    Tack för din fråga.
    Tyvärr så tillåter vi inte den bänkdiskmaskinen.

    Lillemor Administratör