Hur mycket kostar det att byta lås?

Hur mycket kostar det att byta dörrlåset? Och hur lång tar det för tid?

Kommentarer

  • Hej,
    Lite beroende på vilket lås det gäller, priset ligger ifrån 1720-2400kr.

    Vid beställning av nytt lås så i normalfallet så har vi det här inom en vecka,
    Torbjörn Kundvärd
  • Det gäller lägenhet dörrlås
  • Hej,
    Det skiljer på vilken låstyp som sitter i lägenhetsdörren, och priset är då mellan 1720-2400kr. Vilken adress avser det?
    Torbjörn Kundvärd