Blockering

Varför blev jag blockerad? Kan ni ta bort det?

Kommentarer

  • Hej!

    Du har blivit blockerad för att du inte har varit aktiv i kön på över 6 månader. Jag har nu släppt på blockeringen och du kan nu logga in igen.
    Du behöver logga in inom 6 månader annars riskerar du att försvinna ur kön och du får registerna dig på nytt.

    Önskar dig en fin dag!
  • Varför är jag blockad?
  • Hej Sammy!

    Du har blivit blockerad eftersom du inte varit aktiv de senaste 6 månader.Vi har aktiv kö vilket innebär att man minst var 180dagar (ca 6 månader) måste logga in på mina sidor för att sin profil och poäng.

    Jag har tagit bort blockeringen så nu kan du logga in igen.

    Ha en trevlig dag!