Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Kan ni skicka varor mellan era varuhus på K-rauta?

Hej,

Mitt närmsta varuhus är Linköping och jag är intresserad utav en produkt som bara finns uppe i Stockholm just nu. Skickar ni produkter mellan varuhusen eller finns det något annat alternativ att få tag på den?

Med vänlig hälsning,
Erik

Kommentarer

  • Hej Erik!
    Tack för din fråga.

    Kul att du hittat något i vårt sortiment som du tycker om.
    Vanligtvis gör vi inga lageröverföringar av anledningen att vi inte har några leveranser mellan våra varuhus.

    Det finns dock andra alternativ . Här kommer en kort sammanfattning:
    1. Är produkten slut på lager och inte utgående ifrån leverantör är du välkommen till ditt närmsta varuhus där du kan lägga en beställning. Då får du skriva på en orderbekräftelse och i betala 30% i handpenning.

    2. Har produkten hemleverans på k-rauta.se, tryck ''Visa lagersaldo'' och kolla om Uppsala har den i lager. Uppsala är vårt centrallager och tar hand om alla ordrar som har hemleverans.

    3. I undantagsfall kan produkten beställas från annat varuhus. Då måste du besökta ditt närmsta varuhus och själv stå för frakten mellan varuhusen. Fraktkostnad gås igenom och bokning av leverans måste gås igenom med säljarna på plats i varuhuset.

    Hoppas detta var till din hjälp. Om inte, tveka inte att höra av dig till oss igen!
    Jag önskar dig en fortsatt bra dag.
    Med vänlig hälsning,

  • Hej
    Vi är intreserad av paviljong Cello grå o h enligt er annons är vissa färger beställnings vara! Men som vanligt är er K Raura i Kallhäll mot strivligt att genomföra köpet! Vi har varit några gånger i Kallhäll men inte lyckats genomföra våra köp för att personalen har varit ointresserad att sälja. Jag önskar att Bromma öppnar igen med samma hjälpsamma säljpersonal.
    Min fråga är kan jag beställa en Cello 3x4m grå från Kallhäll eller måste jag betala extra frakt som säljaren sa till oss då menade hon att frakten gäller från Täby till Kallhäll. Vi bor i Järfälla och vill inte ta den extra kostnaden att åka till o från Täby!
    Er annons gäller fram till den 25 juni och då anser jag att även Kallhäll bör kunna leverera en grå Cello 3x4m till annonserat pris kan dom inte så ett gått råd stäng Kallhäll o öppna Bromma

    MVH
    Missnöjd Sisuklubb kund
    Risto Hartikainen
    Tel 0725 184 110
    Risto hartikainen
  • Hej Risto,

    Tack för att du hör av dig till oss. Tråkigt att höra om din upplevelse, jag ber om ursäkt för det. Jag kollar upp detta med de ansvariga säljarna och ber dem kontakta dig.

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Henning K-rauta Kundservice
  • Hej

    Nu har vi hämtat våran paviljong Cello gro 3x4 m från Kallhäll tack! Men liten ris vill jag ändå lämna, de är svårt för er kassa personal veta priser om inte era kampanjblad priserna är inlagda i systemet. De är inte roligt att behöva överbevisa kassa personalen om priset vad de gäller när ni kör kampanjer. Personalen letade länge innan dom hittade priset den va inte i systemet utan vi fick ta hjälp från er kampanjblad synd att de skall va så!
    Risto
    Risto Hartikainen
  • Hej igen,

    Jag ber om ursäkt för att vi inte har uppdaterat kampanjinformationen. Jag ska föra detta vidare så att vi kan se över rutinerna, och ge dig bättre service nästa gång.

    Trevlig kväll!
    Henning K-rauta Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.