Vilken tömningsdag har jag?

När tömmer ni nästa gång?

Kommentarer

  • Hej!

    Det är enkelt att kolla.

    1. Skriv in - sök tömningsdag - i sökfältet på vår webbplats. Du kommer till någon av alla våra webbsidor där funktionen finns.
    juneavfall.se

    2. Fyll i din adress i det vita fältet i den gröna rutan. Tryck på ladda ner så ser du strax tömningsdagarna. Trycker du en gång till på ladda ner, blir du erbjuden att öppna eller spara en pdf som visar kommande tömningsdagar längre fram i tiden.

    Lycka till!

    Med vänlig hälsning

    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.