Vem städar på återvinningsstationen?

Jag besökte min återvinningsstation idag och någon har lagt en massa skräp bredvid behållarna. Är det ni som kommer och städar?
Minna

Kommentarer

  • Hej!
    Vill du anmäla att det behöver städas på en återvinningsstation, ÅVS, gör du det till oss via något av dessa alternativ:
    • Gå in via länken nedan, leta upp stationen och felanmäl. Länken tar dig till avfallsportalen Sopor.nu
      Hitta återvinningen
    • skanna qr-koden som står på återvinningsstationens info-skylt
    Du kan också kontakta vår kundtjänst. Vi behöver veta vilken station det gäller.
    E-post info@juneavfall.se
    Telefon 036-171900

    Med vänliga hälsningar
    Ida

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.