Vad kostar det om ni hämtar mitt 600 liters kylskåp?

Det står på parkeringsplatsen utanför mitt garage.

Kommentarer

  • Hej!

    Du beställer hämtning direkt av vår upphandlade entreprenör JRAB. Vid beställningen anger du att det är ett kylskåp som rymmer 600 liter - det räknas som skrymmande elavfall.

    När du beställer tjänsten tecknar du avtal direkt med JRAB. Ni kommer överens om priset, men det får aldrig överstiga maxtaxan i aktuell avfallstaxa. Du kan få betala en tilläggsavgift om det krävs två personer för att hämta avfallet.

    Avfallstaxan hittar du på vår webbplats. På sidan 18 ser du vad som gäller för hämtning av farligt avfall där elavfall ingår.

    Avfallstaxa

    Med vänliga hälsningar
    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.