Var slänger jag ett spabad?

Hej!
Vad kan jag göra av ett trasigt spabad. Väger 300 kg så det är lastbilstransport som gäller.

Kommentarer

  • Hej!

    Spa-bad och annat skrymmande elavfall lämnar du på Jönköping sortergård, där vi har möjlighet att ta emot sådant avfall.

    Kräver ditt avfall ett tyngre fordon vid transport än vad som är tillåtet på sortergården (max 3,5 ton) ska du kontakta El-Kretsen.
    Ann-Sofie

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.