Hur planerar jag avfallshanteringen i ett blivande flerbostadshus?

Jag ritar på ett nytt flerbostadshus, det är 39 lägenheter och skulle behöva hjälp med hur man ska räkna ut hur stora kärl man behöver samt hur många för olika typer av sopsortering.

Kommentarer

  • Hej!

    När det gäller verksamheter och planering av sopsortering så är det våra avfallsrådgivare som handlägger och hjälper dig med det.

    Kontakta dem för rådgivning, planering, besök och nybyggnation av bland annat flerbostadshus.

    Du når dem via mail:
    radgivare@juneavfall.se

    Ha en bra dag!
    Ann-Sofie

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.