När får jag mina fakturor?

Det vore bra att få veta hur ofta ni skickar fakturor och när de kommer?

Mvh

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Bor du i småhus får du tre fakturor per år, det vill säga var fjärde månad. Vi skickar dina fakturor i någon av dessa fyra intervall. Din adress styr vilka månader som är aktuella för dig.

    1. januari, maj och september
    2. februari, juni och oktober
    3. mars, juli och november
    4. april, augusti och december

    Vill du se vilka månader du tidigare fått faktura?
    Logga in på Mina sidor på vår webbplats. Du behöver bank-id eller kundnummer för att kunna använda tjänsten.
    Mina sidor

    Lycka till önskar
    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.