Lämna privatavfall med förmånsbil utan avgift?

Hur ska jag kunna lämna mitt privata avfall utan kostnad när jag kör förmånsbil? Den är ju reggad som lätt lastbil.

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för en bra fråga.
    Börja med att föranmäla ditt besök via nedanstående formulär. Du får bekräftelse inom kort, som du ska visa för personalen på sortergården. Därefter är du välkommen att lämna ditt privata avfall, med den företagsregistrerade lätta lastbilen, utan att riskera avgift för ditt privata avfall.

    Fyll i formuläret och vänta på vändande svar från oss till din e-post. Därefter är du välkommen in.
    Föranmälan privat avfall
    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.