Kan ni hämta mitt grovavfall?

Jag har ingen bil, bor i radhus och behöver bli av med en trasig byrå. Kan ni hjälpa mig?

Kommentarer

  • Hej!
    Du kan beställa hämtning av din byrå eller annat grovavfall vid din bostad. Tjänsten beställer du av en privat avfallsentreprenör – inte av oss.

    Välj gärna en entreprenör som vi har godkänt. Vi har kommit överens med entreprenören om att priset inte får bli högre än det som står i årets avfallstaxa. Entreprenören kan däremot välja om priset ska vara lägre.

    Här hittar du
    Godkända avfallsentreprenörer
    Här hittar du aktuell
    Avfallstaxa

    Med vänliga hälsningar
    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.