Kan ni hämta kakel hemma hos oss?

Vi är nyinflyttade i en villa och fick ett ryck att riva ut kaklet i ett av våra badrum. Men så insåg vi att vi inte har dragkrok på vår bil och undrar om vi kan få hjälp att hämta kaklet?
Det fyller nog en släpkärra.

Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej!

    Du kan beställa hämtning av bygg-, rivnings- och grovavfall vid er bostad. Tjänsten beställer du av en privat avfallsentreprenör.

    Väljer du en entreprenör som vi har godkänt kan du vara säker på att avgiften inte blir högre än maxtaxan i aktuell avfallstaxa.

    Här hittar du
    Godkända entreprenörer
    Här hittar du aktuell
    Avfallstaxa

    Lycka till med badrummet och nya bostaden!
    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.