Kan jag bestämma när jag får påminnelse i appen?

Jag får min påminnelse om soptömning så sent. Kan ni skicka den lite tidigare?
Milla

Kommentarer

  • Hej!
    Ja, du kan själv bestämma vilken tidpunkt notisen om soptömning ska komma till dig. Notisen skickas ut dagen innan du har soptömning, men du kan själv välja när den ska skickas mellan klockan 10 och 22.

    Gör så här:
    1. Klicka på de tre linjerna som ligger i mitten, längst ner på sidan.
    2. Du kommer till ”Meny”. Klicka på kugghjulet längst upp till höger.
    3. Du kommer till ”Inställningar”. Klicka på ”Notiser & Aviseringar”.
    4. Du kommer till ”Notiser”. Här ser du klockslaget som dina notiser skickas. Vill du ändra? Klicka på klockslaget. Välj tidpunkt. Klicka på OK.

    Med vänliga hälsningar
    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.