Jag vill byta tömningsdag?

Idag tömmer ni våra kärl på fredagar men jag tycker måndagar är bättre.

Kommentarer

  • Hej!
    Nej, du kan inte byta tömningsdag.
    Vi tömmer efter ett fast schema, vilket innebär att vi inte kan erbjuda andra tömningsintervall eller tömningsdagar.
    • Sopkärl nummer 1, töms var fjortonde dag eftersom det bland annat innehåller matavfall.
    • Sopkärl nummer 2, som enbart innehåller förpackningar, töms var fjärde vecka.
    Med vänliga hälsningar
    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.