Jag har inte fått mitt sortergårdskort, kan jag lämna avfall ändå?

Jag har precis beställt mitt sortergårdskort och behöver bli av med ett lass. Kan jag tippa det innan jag fått mitt sortergårdskort?

Kommentarer

  • Hej!
    Det bästa är om du kan vänta tills du har fått ditt sortergårdskort. Om du inte kan vänta måste du kontakta personalen för att få en faktura med besöksavgift för detta besök.

    Med vänlig hälsning
    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.