Hur många besök motsvarar sortergårdskorten?

Förra året (2021) hade vi sortergårdskort. Undrar hur många besök vi kan göra för samma "peng".

Kommentarer

  • Hej!

    Bra fråga som säkert kan intressera flera. Dessa priser gäller 2022:

    Sortergårdskort Mini, SG mini
    Sortergårdskort mini (3 000 kr exklusive moms ) motsvarar 12 besök.

    Sortergårdskort 1, SG1
    Sortergårdskort 1 (5 900 kr exklusive moms ) motsvarar 24 besök.

    Sortergårdskort 2, SG2
    Sortergårdskort 2 (11 800 kr exklusive moms) motsvarar 48 besök.

    Sortergårdskort 3, SG3
    Sortergårdskort 3 (23 600 kr exklusive moms) motsvarar 96 besök.

    Med vänliga hälsningar

    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.