Hur avregistrerar jag Kivra?

Jag har upptäckt att mina fakturor kommer till mitt Kivra-konto som jag inte använder. Hur gör jag för att få fakturorna på andra sätt?

Kommentarer

  • Hej!

    Du avregistrerar ditt konto hos Kivra under inställningar. Du behöver logga in med bank-id så det är inget vi kan hjälpa dig med.

    Vi har följande fakturaalternativ:
    • E-faktura - du loggar in på din internetbank och söker på "June Avfall" så hittar du oss. Då får du fakturorna direkt till din internetbank.
    • Autogiro - pengarna dras direkt från ditt konto på förfallodagen. Pappersfaktura kommer att skickas ut, om du inte väljer att få fakturan på PDF, så att du kan se när pengarna kommer att dras.
      Vill du anmäla om autogiro gör du det här
      Anmälan till autogiro
    • Kivra
    • PDF - du får fakturan som en PDF-fil till din epost. Krävs att du informerar oss om vilken epost vi ska skicka fakturan till.
    • Pappersformat
    Ann-Sofie

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.