Kan jag få en ny broms och klisterdekaler till mitt sopkärl?

Hej!
Bromsen på det lilla hjulet på kärl 2 fungerar inte så den rullar iväg när jag ställer ut den för tömning då marken lutar lite där jag ställer dom och blåser det så vandrar den iväg över gatan. Sedan har siffrorna på båda kärlen nästan försvunnit så jag behöver nya till både kärl 1 och 2.
Mvh Anna-Lill

Kommentarer

  • Hej!
    Vi kommer ut till dig och lagar bromsen samt levererar nya klistermärken men låt oss först veta vad du har för adress. Välkommen att kontakta vår kundtjänst
    E-post info@juneavfall.se
    Telefon 036-171900

    Med vänliga hälsningar
    Ann-Sofie

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.