När ska jag skicka in blanketten vid flytt?

När är sista dag som ni behöver underskriven blankett för flyttning? Är det OK om vi skickar in den på köparnas tillträdesdag?

Kommentarer

  • Hej!

    Ja det går bra att skicka in blanketten efter att köparen har tillträtt. Kom ihåg att båda ska skriva under.

    Blanketten skickar du med post till:
    June Avfall och Miljö AB
    Box 659
    551 19 Jönköping

    Du kan också ta en bild på blanketten, eller skanna den för att sedan mejla den till info@juneavfall.se

    Det finns ingen sista dag som blanketten ska vara hos oss. Men så länge ni inte anmält ägarbyte är du betalningsansvarig för fastighetens avfallsabonnemang.

    Ann-Sofie

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.