Byte av sopkärl?

Hej,
En fråga betr att byta ut sopkärl (fritidshus) mot flerfackskärl. Är det den 26/8 eller 9/9 som gäller?
Jag har tyvärr missat att notera det i kalendern.

Carl

Kommentarer

  • Hej!

    Senast måndagen den 26 augusti klockan 06.00 ska du ställa ut ditt nuvarande kärl. Därefter kommer du få två FNI-kärl någon gång under veckorna 35–38. Vi kan inte byta hos alla hushåll vecka 35 men vi jobbar på så fort vi kan.

    Läs gärna mer om kärlbytet här på vår webbplats
    Då får alla småhus och fritidshus fastighetsnära insamling

    Med vänliga häsningar
    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.