Kan jag byta sopabonnemang?

Jag har en tunna nu och vill byta till två

Kommentarer

  • Hej!

    Önskar du byta abonnemang på din fastighet så löser vi det, det tar oss ca 2 veckor just nu att köra ut kärl. Tänk på att kärlet som finns på fastigheten idag behöver stå ute och synligt, vi kommer att hämta in kärlet och även avfallet om det finns något i. Du behöver inte vara hemma utan vi lämnar de nya kärlen vid din fastighet.

    Med vänliga hälsningar
    Ann-Sofie

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.