Är det fel på min faktura?

Varför ser min faktura så konstig ut? Det ser ut som jag betalar dubbelt.
Sara

Kommentarer

  • Hej!
    Om du bor i villa eller fritidshus och byter till fastighetsnära insamling (FNI) kan din faktura se lite annorlunda ut den här gången. Du kan läsa mer på vår webbplats
    Så läser du din faktura

    Om du inte omfattas av bytet till FNI och har frågor om din faktura är du välkommen att kontakta vår kundtjänst
    E-post info@juneavfall.se
    Telefon 036-171900

    Med vänliga hälsningar
    Ida

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.