Registrera min katt

Hej, när jag kommer till "välj hur du vill betala" går sidan tillbaka till kontaktuppgifter, kan alltså inte betala vid registreringen av min katt Christine

Kommentarer

  • Hej Christine!

    Tack för att du kontaktat oss.

    Gör du registreringen på mobiltelefon, dator eller surfplatta? Om du har möjlighet så testa gärna att logga in på en annan enhet än den du redan testat.

    Vilken webbläsare använder du? Våra e-tjänster fungerar bäst i Google Chrome. Microsoft Edge och Mozilla Firefox.

    Om du testat ovanstående och det fortfarande inte fungerar att få igenom registreringen, så är du välkommen att ringa till oss på kundtjänst på tel. 0771-223 223.

    Vi har öppet helgfria vardagar:
    måndag till torsdag kl. 8-16.30, fredag kl. 8-16.
    Emma Kundtjänst