Reg av ägarbyte hund

Hej har tagit över en 11årig hund som är chipmärkt skulle vilja registrera honom på mej hunden har haft flera olika ägare dem sista åren Hur gör jag?

Kommentarer

  • Hej Anneli!

    Tack för att du kontaktar oss. Om du vet vem som står som ägaren på den i registret nu kan du göra ägarbytet direkt i e-tjänsten. Om du inte vet behöver du skicka in det på blankett istället och skriva det du vet och hur du har fått hunden i din ägo.
    Maria Kundtjänst