Ras

I chipmärkningen står det att en hund är bichon frise, kan man vara säker på det? Den har pass från Rumänien där det också står det men det känns som den inte ser ut/ är som en typisk frise. Är hunden ok om den chippats i Sverige och har pass eller kan det fortfarande vara en smuggelhund?
Katja

Kommentarer

  • Hej Katja!

    Det var vi som pratades vid på telefon tidigare idag angående dessa frågor så jag stänger därför tråden här i forumet.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Anna Kundtjänst