Katt

Hej, jag har precis registrerat min katt och på sista sidan där man godkänner betalningen så valde jag Swish. Jag godkände och pengarna har dragits från mitt konto men sidan bara laddades. Det hände inget. Jag vill veta att det gick igenom

Kommentarer

  • Hej Menni!

    Om betalningen har gått igenom ska det inte vara några problem med registreringen.

    Har du provat att logga in dig i kattregistret idag och kollat om du ser din katt ?
  • Jätte bra, en till fråga. Kan man ändra det jag har skrivit? Blivit några stavfel?
  • Hej igen!

    Funktionen för att korrigera registreringar kommer att öppnas lite längre fram - Då kommer du kunna gå in och ändra eller lägga till uppgifter
    Just nu vill va ha in så många katter som möjligt innan vi öppnar upp för inloggningar av småändringar eller annat!

    Trevlig helg!