katt

hej har tagit bort en katt  hur tar jag bort från jordbruks verket

Kommentarer

  • Hej Christina!

    Tack för att du kontaktar oss. Hade du hunnit registrera katten hos oss? I så fall måste vi skicka ut en blankett till dig för avregistrering av katten. I dagsläget kan man inte göra det själv i e-tjänsten, men den funktionen ska komma efter vecka 12.
    Maria Kundtjänst
  • Hej Christina!

    Tyvärr kom inte din text med i ditt svar till oss.
    Sara Kundtjänst
  • Har registrerat katten hos er
  • Hej Christina!

    Jag ser att du har katter registrerade på dig, jag postar hem en blankett där du fyller i uppgifter att katten är avliden och skickar tillbaka till oss med svarskuvertet som kommer med.

    Sara Kundtjänst