Jordbruksklasser för mark

Hej,
jag undrar var jag kan hitta kartor som visar klassning av jordbruksmark för olika kommuner/län.

MVH
/ Linda

Kommentarer

  • Hej Linda!

    Vi har ingen "klassning" av jordbruksmark. Vi har uppgifter om jordbruksmark är stödberättigande eller inte stödberättigande.

    Vill du ha blockinformation på specifika block/fastigheter går det bra att maila till vår Blocksupport så kan vi ta fram detta manuellt.
    Du mejlar till blocksupport@jordbruksverket.se

    Sara Kundtjänst