Jag har hand om annans katt

Vill registrera kattens id. Kan jag inte registrera med annan ägare

Kommentarer

  • Hej!

    Om man registrerar katten med hjälp av e-tjänsten, blir det den som loggar in med bank-ID som står som ägare i kattregistret.
    Om ägaren till katten själv inte har bank-ID måste man göra registreringen på blankett

    Om du vill ha en blankett kan du återkomma här med namn och adress eller ringa till oss , så skickar vi ut en!

    du når oss på telefon 0771-223 223
    måndag–torsdag kl. 8–16.30, fredag kl. 8–16