Gårdsstöd för arrendet

Hej!
Kan man söka gårdsstöd för den mark man arrenderar till betesmark?

Kommentarer

  • Hej Madelene!

    Tack för din fråga. När det gäller vad för stöd du kan söka på marken du arrenderar ska du kontakta din länsstyrelse. Du når dem på tel. 0771-67 00 00 (välj alternativ 2 eller vänta kvar i tonvalet). Om du bor i Västernorrland ringer du istället 0611-34 90 70.

    Öppettider: helgfria vardagar kl. 8-16.
    Maria Kundtjänst