Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Går inte att logga in

Hej,

Nu igen försöker jag logga in med mitt mobila BankID men det fungerar inte. Det gjorde det inte i november heller. Och jag försökte även i slutet på december. Ska göra ett ägarbyte på en hund.
Kommer ni fixa så BankID fungerar eller ska jag fylla i blankett?

Mitt BankID fungerar i andra tjänster så det är bara er som strular.
Elin Dreifaldt Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Elin!

    Vad tråkigt att du upplever problem med inloggningen. Jag har själv testat att logga in och har inga problem att komma in med mitt bankID. Vad är det som händer när du försöker logga in? Har du testat i olika webbläsare, på dator eller bärbar enhet? Har du uppdaterat ditt bankID?

    Supportsidan för BankID hittar du här.

    Om du inte får det att funka går det att be någon annan med bankID logga in och göra det åt dig eller skicka in om ägarbytet på den här blanketten.
    Maria Kundtjänst
  • Loggade in i datorn och då gick det. Så nu är ägarbytet äntligen fixat😀 Tyvärr verkar det inte fungera i min IPhone X. När jag klickar på: mina sidor - logga in med mobilt BankID. Då kommer jag direkt till att öppna BankID-appen utan att behöva fylla i personnummer. Kanske ni har en bugg där?
    Elin Dreifaldt
  • Hej Elin!

    Vad bra att det gick till slut :-)
    Jag skickar vidare till djurregisterenheten så får de titta på det.
    Ingela Kundtjänst
  • Hej! Det gå inte att logga in på mina sidor. Det bruka fungera. nu befinner jag mig utomlands och det fungera inte och jag har bara till den 18:e att lämna in ansökningar om projektstöd. Jag är utomlands till och med den 25:e
    Jag har testat min bankid och det fungera. Jag har också loggat in på nordea och skatteverket och det också fungera.
    Så det är någonting med sjv.se
    Vad gör jag?
    Diane
  • Hej Igen, jag har nu försökt att logga in via ipad. Det fungera inte där heller. Men om jag har en vpn med en fast ipadress så kan jag logga in.
    Men jag kan bara titta på mina egna ansökningar och inte kundens som jag har fullmakt för fast jag välja kunden ser jag enbart mina egna ansökningar.


    Diane
  • Hej Diane!
    Tack för din fråga.

    För att kunna komma åt de företag eller personer som du har fullmakt mot så behöver du logga in via en dator. Fullmakterna går inte att komma åt via surfplatta eller mobil.

    Testa att skriva www.jordbruksverket.se och inte använda dig utav av de gamla länkarna som kommer upp när du skriver in adressen. Ibland kan det vara att det har skett en uppdatering och att det blir fel om man använder sig utav en gammal länk. Ibland kan det även fungera att även testa att byta webbläsare.

    Återkom till oss om problemet fortfarande återstår.
    Sara Kundtjänst
  • Hej. Jag såg att fullmakt inte fungera på mobil enheter. Men där kan jag logga in om jag har endast IP adress via VPN.
    Jag har installerat en VPN på min PC och där med har en fast IP adress där nu. Så nu fungera det.
    Var vänlig och tala om detta för it avdelningen. De borde förstå problemet.
    Jag vet att det var samma problem med banken och skattemyndigheten förut, men de har löst det så jag behöva inte har fast ip-adress för att logga in där.
    Detta har inget att göra med vilken browser eller om man renewa sidan.

    Diane
  • Hej Diane!

    Tack för informationen, jag skickar den vidare till dem.
    Maria Kundtjänst

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.