Får och get räkningen

Hej
Getterna kom inte med i får och get räkningen och den går inte att göra om?

Kommentarer

  • Hej Carolina!

    Du kan göra en felanmälan i din får- och geträkning och där lägga till getterna.

    Klicka på Får- och geträkning i menyn upptill på sidan.
    Nu ser du vilka uppgifter du registrerat och längst ner i den gröna fältet Du har skickat in årets får- och geträkning har du en liten text Felanmäl som du kan klicka på för att ändra dina uppgifter.

    Sara Kundtjänst